Akışa Dön

Son on yılda dört farklı ülkede yaşadım.
An itibariyle tabikide kürkçü dükkanındayım, sevgili İzmir.


Ama söylemeden edemeyeceğim, bu son on senenin çoğunluğunu ve en rafine zamanlarını, hemen Bodrum'un karşı kıyılarındaki Kos'da geçirdim.
Bol imbatlı, iyot kokulu, harika gün batımları ve sayamadığım nice güzellikler ile geçen tam on yaz mevsimi yaşadım.

Çok net söyleyebilirim ki İzmir'den sonra bana ikinci bir memleket hatta ev gibi hissettirebilen yeryüzündeki tek mekandır bu Kos, nam-ı diğer İstanköy.

Bu yaz'ı kendisinden biraz uzak geçirmek durumundayım, İzmir odaklı çalışmamız gereken bir dönemdeyiz.

Özellikle hayatımın son on senesinde biriken anı ve deneyimlere ilişkin detay ve hikayeleri artık buradan, yani adaloji'nin sosyal platformu olarak hayata geçirerek, tüm seyahat-ada-deneyim severlere adadığımız bu platformdan paylaşmaya karar verdim.

Ben şuan bu gönderiyi yayınlarken, adaloji sosyal'de sadece iki kişiyiz: Ben ve tüm bu platformlarımızın mimarı değerli CTO'muz Ahmet.

Yolculuk bizi nereye götürür bilemiyorum, fakat biz burada sadece iki kişi devam etsek de paylaşmaya ve keyif almaya devam edeceğiz, o çok net. Doğru mudur @kaplanelci ?

Bonus fotoğraf: benim için Ada'da yazı simgeleyen en sevdiğim ikonlardan biri; Türkiye'de onlarca adı olan (diken inciri, kaktüs inciri, kaynana dili vb. gibi) fakat benim orijinal ismini kullanmayı tercih ettiğim Nopal'e sevgi ve saygı ile;
Kimsenin olmadığı, olamadığı, olmayı başaramadığı ve/veya tercih etmediği yerlerde, en iyiyi üretmeye devam eden Nopal'den ilham ve güç alıyoruz.

0 yorum

0 Yorumlar

Giriş yap yorum bırakmak için.

Topluluğa Katılın

Ücretsiz hesap oluşturun; seyahat hikâyelerinizi paylaşın, diğer gezginleri takip edin, soru sorun ve kişisel öneriler alın.

  • Gönderi, blog ve seyahat ipuçları paylaşın
  • Soru sorun, uzman yanıtları alın
  • Etkinliklere katılın, gezginlerle bağ kurun
Ücretsiz Hesap Oluştur

Zaten hesabınız var mı? Giriş yap